SPECJALISTA HELP DESK
SPECJALISTA HELP DESK
z językiem angielskim lub niemieckim (miejsce pracy: Łódź)
Poszukujemy kandydata do firmy z branży IT (lidera z kapitałem zagranicznym)
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (obszar IT)
- wiedza z zakresu budowy komputera
- umiejętność rozwiazywania problemów dot. infrastruktury i systemów IT
- umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania
- umiejętności analityczne
- umiejętność diagnozowania problemów
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (minimum B1) lub znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- odporność na stres
- komunikatywność
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów
- rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez użytkowników telefonicznie
- przekazywanie części problemów technicznych do rozwiązania do odpowiednich działów
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek pracodawcy
- instalacja i konfiguracja
- rozwiązywanie problemów technicznych z oprogramowaniem
- przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń
INNE:
- możliwość podnoszenia kwalifikacji
- rozwój zawodowy
- bardzo dobre warunki pracy
- umowa – etat
Proszę o przesyłanie aplikacji do 14.06.2015 roku z klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres: milena@msbs.com.pl
Zastrzegamy, iż skontaktujemy się z osobami, których aplikacje w najwyższym stopniu spełnią opisane wymagania.