Artykuły
SPECJALISTA HELP DESK
  • Dodane:
  • 21 czerwca 2015
  • Komentarze:

    0

SPECJALISTA HELP DESK

z językiem angielskim lub niemieckim (miejsce pracy: Łódź)

Poszukujemy kandydata do firmy z branży IT (lidera z kapitałem zagranicznym)

Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe (obszar IT)
  • wiedza z zakresu budowy komputera
  • umiejętność rozwiazywania problemów dot. infrastruktury i systemów IT
  • umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność diagnozowania problemów
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (minimum B1) lub znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • odporność na stres
  • komunikatywność
Zakres obowiązków:
  • obsługa klientów
  • rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez użytkowników telefonicznie
  • przekazywanie części problemów technicznych do rozwiązania do odpowiednich działów
  • dbałość o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek pracodawcy
  • instalacja i konfiguracja
  • rozwiązywanie problemów technicznych z oprogramowaniem
  • przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń
INNE:
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • rozwój zawodowy
  • bardzo dobre warunki pracy
  • umowa – etat

Proszę o przesyłanie aplikacji do 14.06.2015 roku z klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres: milena@msbs.com.pl

Zastrzegamy, iż skontaktujemy się z osobami, których aplikacje w najwyższym stopniu spełnią opisane wymagania.